Specjalista ds. kadr i płac pracowników tymczasowych

Specjalista ds. kadr i płac pracowników tymczasowych

Praca we Wrocławiu

Opis stanowiska:
– prowadzenie pełnej i rzetelnej dokumentacji odnośnie zatrudnionych pracowników w systemie Optima, a w tym:
* składanie on-line oświadczeń o powierzeniu pracy dla obcokrajowcow
* sporządzanie umów cywilnoprawnych
* weryfikacja legalności i terminowości zatrudnienia
* nadzorowanie terminowości badań lekarskich oraz szkoleń BHP
* rozliczanie godzin pracy i rozliczanie wynagrodzeń
* tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy i Zarządu
– współpraca z ZUS, Urzędem Skarbowym / przygotowywanie pism dotyczących pracowników

Wymagania:
– znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz zasad naliczania wynagrodzeń, w tym znajomość formalno- prawnych aspektów zatrudniania i rozliczania pracowników zza wschodniej granicy
– preferowane wykształcenie wyższe kierunkowe
– doświadczenie na podobnym stanowisku w agencji pracy tymczasowej
– znajomość systemu kadrowo-płacowego OPTIMA, MS Office- bardzo dobra znajomość programu Eccel
– samodzielność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy własnej

Oferowane korzyści:
– samodzielne stanowisko w ramach organizacji
– decyzyjność w obszarze powierzonych obowiązków
– pełny etat, umowę o prace ( lub inna oczekiwana formę współpracy)
– prace w przyjaznej atmosferze
– możliwość rozwoju kariery zawodowej